The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Ice Book-et Chalenge

úterý 26. srpna 2014

Ice Book-et Chalenge

Jistě jste si všichni všimli videí, která kolují po internetu, s názvem Ice Bucket Challenge. Výzva je tak rozšířená, že i filmové (a nejen filmové) hvězdy se zapojují a točí videa, jak se polévají ledovou vodou. Jenže proč? Pro ty, kteří si myslí, že jde o neškodnou srandu, tak mám překvapení - Ice Bucket Challenge je projekt, který dala do oběhu organizace s lidmi bojujícími proti ALS, neboli amyotrofické laterální skleróze (postupné ochrnutí těla).

Pokud si člověk na sebe vyleje kýbl ledové vody, na chvíli ucítí, jaké to je být paralyzovaný. A možná něco přispěje na pomoc při hledání léku. Nemoc se nějčastěji dědí, ale stejně tak se může vyskytnout u mě nebo u vás. Já se rozhodla těmto lidem pomoci a darovat 10 dolarů. Je to částka, která mi neublíží, někomu třeba pomůže a zabrání mi v koupi další knížky, která už by se mi stejně nikam nevešla. Jen si přiznejte, kdo z vás je na tom stejně jako já, ale pořád si knihy kupuje, i když už je nemá kam dávat! (Ano, mluvím přímo na tebe!)

Proč zatahuju takové věci na blog? Hodně mne inspirovalo toto video (které mi sem z 9GAGu nešlo bohužel vložit přímo) s mužem, který ALS zdědil. Dodívejte se až na konec a dostanete stejnou touho šířit podvědomí o této nemoci mezi ostatní.

Abych se už dostala ale k hlavní části článku, která souvisí s knížkami, co? Rozhodla jsem se spojit příjemné s užitečným a vytvořit takovou naší vlastní blogerskou minichallenge, uvidíme, jak se chytne!
  1. Polijte se kýblem ledové vody (nemusíte být nutně nominováni) a natočte o tom video.
  2. Ihned po akci se vyfoťte polití s knížkou v ruce, ve které se hojně vyskytuje voda nebo led, popř. má modrou obálku.
  3. Až se usušíte/umyjete/cokoli, prostě až vám bude tepleji, vyfoťte se s knížkou, která ve vás vyvolává pocit tepla.
  4. Nominujte tři další blogery do této akce!
(5. Pokud byste dostali chuť konat dobro a přispět drobnou finanční částkou pro lidi postižené touto nemocí, zamiřte sem. Úkol není povinný pro účast v této challenge!)

A tady už je moje účast!


Po extra horké koupeli s Aliancí :)
Po ledové sprše s Gjorky :)
Ráda bych na další kolo nominovala Maťu (která se nadchne pro každou "špatnost"), Roxanne (protože pomáhala s obrázkem :P) a Rodaw (s vřelým srdcem a úsměvem, co má pro každého pochopení). Holky, pokud se rozhodnete udělat výzvu také, budu ráda!

Doufám, že se vás do minivýzvy zapojí co nejvíc! Pokud mě ve svých článcích zmíníte, bude to supr, nicméně netrvám na tom. Na čem mi záleží, je, abyste dali světu vědět o ALS! Popadněte kýble a hurá do focení!

1 komentář:

  1. Brr, je mi z toho zima jen se dívám :D Palec nahoru za odvážnost! :)

    OdpovědětVymazat