The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Velká čtecí výzva pro rok 2014!

sobota 28. prosince 2013

Velká čtecí výzva pro rok 2014!

Tak je to tu, i já jsem neodolala a rozhodla se zapojit do celoroční výzvy, kterou vymyslela Nikki Finn. Proč? Protože výzev není nikdy dost a tahle je fakt dobrá, moc se mi líbí - je to takový mix několika výzev, kterých jsem se doposud účastnila. Ták a tady to je!

Přečíst 10 různých knih z různých sérií:
  1.  Čas mezi námi (#1, Čas mezi námi)
  2.  Outsider (#1, Tommy & Tara)
  3.  The Vampire Hunter's Daughter (#1, The Vampire Hunter's Daughter)
  4.  Lovkyně upírů (#5, Říše temnot)
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  

Přečíst 10 knih z mé knihovničky (koupené před rokem 2014):
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.   
  9.  

Přečíst 5 knih v angličtině:
  1.  The Vampire Hunter's Daughter
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
Rozečíst 3 nové knižní série:
  1. Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
  2. Outsider - Nikki Finn
  3.  
Přečíst 10 knih na jejichž obale převládají tyto barvy:
  1. bílá -Outsider
  2. žlutá/oranžová -
  3. růžová -
  4. červená -
  5. modrá -
  6. zelená -
  7. černá - Spřízněné duše
  8. šedá -
  9. hnědá/zlatá - Den co den
  10. fialová -
Přečíst knihy začínající na dané písmeno v abecedě:
A -
B -
C - Čas mezi námi
D - Den co den
E -
F -
G -
H -
CH -
I -
J -
K -
L - Lovkyně upírů
M -
N -
O - Outsider
P -
R -
S - Spřízněné duše
T -
U -
V - (The) Vampire Hunter's Daughter
Y -
Z -
  
Přečíst knihy 5 autorů různých národností:
  1.  Nikki Finn - češka
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
Přečíst knihy 5 nových autorů, které jsem doposud nečetla:
  1.  Outsider - Nikki Finn
  2.  Čas mezi námi - Tamara Ireland Stone
  3.  Den co den - David Leviathan
  4.  
  5.  
Přečíst 5 různých knih, jejichž název obsahuje:
1 slovo - Outsider
2 slova - Spřízněné duše
3 slova - Den co den
4 slova - The Vampire Hunter's Daughter
5 slov -

Přečíst jednu knihu o příslušném stránkovém rozsahu:
do 200 stran -
do 300 stran -
do 400 stran -
do 500 stran -
více než 500 stran - 

1 komentář:

  1. Držím palce, ať je výzva splněna :) Docela jsem uvažovala nad účastí, ale skutek jaksi nejspíš utek - bojím se, že v příštím semestr se mi čas na čtení povážlivě zkrouhne a nestíhala bych :D

    OdpovědětVymazat