The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Čteme i s Horečkou! | úvod

středa 30. října 2013

Čteme i s Horečkou! | úvod

Jak již mnozí z vás jistě vědí, série Horečka si v mém srdci našla svoje speciální místo, ze kterého ji jen tak něco dalšího hodně dlouho nevystřídá. Proto jsem se ve spolupráci s nakladatelstvím Jota rozhodla, že vám v průběhu měsíce listopadu přiblížím informace o knížkách a Dananském světě, se kterým se musí hlavní hrdinka Mac potýkat.

Rozvržení projektu bych viděla přibližně takto:
2.11.
- obecné informace o knížkách

7.11.
- ukázka z knihy Temná horečka

12.11.
- zajímavosti o autorce

17.11.
- ukázka z knihy Krvavá horečka

22.11.
-  zajímavosti o celé sérii

27.11.
- soutěž

Pokud se zadaří, tak bych vám ještě mohla uveřejnit rozhovor s překladatelem série, Janem Sládkem, ale zatím nic neslibuji. Kdyžtak to vtěsnám do časového plánu a dám vám předem vědět.

Součástí každého článku budou krátké ukázky na konci, ze kterých pak budu hodně čerpat otázky v závěrenčé soutěži, proto se vyplatí je pozorně číst. Zároveň bude v každém příspěvku jednoduchá otázka, jejíž odpověď se dá volně dohledat na webu nebo mých stránkách. A upozorňuji, že za každou mimosoutěžní odpověď získáte jeden vstup navíc do závěrečné soutěže!

Budu ráda, když se vám projekt zalíbí a rozhodnete se ho šířit dál, protože čím více účastníků, tím větší pravděpodobnost, že na sérii narazí nějaký neználek, který se rozhodne Horečku přečíst! A to my přece chceme, ne?

Co na projekt říkáte? Zaujal vás? Četli jste knížky stejně tak "horečnatě" jako já? Líbily se vám?

6 komentářů:

  1. Četla jsem jedničku! Těším se!!!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se :), sama se na tuto sérii chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeste jsem nemela cest mit tuhle serii v ruce, proto se moc tesim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako upřímně? Zatím jsem ještě nečetla ani jeden díl, ale už je mám hodně dlouho v seznamu, tak snad se k nim někdy dokopu (zatím čtu odbornou školní četbu :-/) :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Zamilovala jsem si tu sérii. :3 Musím si koupit třetí díl! :) Doufám, že k vánocům dostanu i čtvrtý... Uh, je to bombácká série! Čteme i s horečkou vypadá skvěle! :))

    OdpovědětVymazat