The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: knižní meme jako MEME! (aneb o co vlastně jde)

sobota 31. srpna 2013

knižní meme jako MEME! (aneb o co vlastně jde)

 Mnohokrát děkuji Kath za obrázek!

Dovoluji si vám představit svou novou minirubriku "Knižní meme... jako MEME!" anebo zkráceně "Knižní MEME!". Je to takový menší projekt, který mě jednoho večera napadnul, když jsem se dívala na meme-komixy (Znáte ty panáčky, které mám třeba na banneru, ne? Ty zná dnes už skoro každý.) a najednou mi svitlo. "Mohla bych něco takového dělat i o knižním světě!"

Nejedná se o pravidelné meme, které bych zveřejňovala určitý den, spíš bych nechala volný průběh a přidávala články, až by mě něco napadlo. A co že v těch článcích vlastně bude? Jak už asi název napovídá, půjde o meme obrázky, které se budou nějakým způsobem týkat knih a všeho, co s nimi souvisí. Ať už to bude nějaká vtipná připomínka, můj postřeh anebo téma na zamyšlení, to bude záležet na inspiraci a nápadech.

Pokud by se chtěl někdo zapojit, tak samozřejmě nejsem proti (i když je to zamýšleno spíš jen pro můj blog), ale ráda bych o tom věděla, tak mi napište do komentáře. A vlastně... i všichni ostatní se můžete do komentářů vyjádřit. Co si o tom myslíte? Líbí se vám můj nový nápad? Stojí to za to anebo bych se s tím vůbec neměla ukazovat na veřejnosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat