The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Co by kdyby.. #3

pondělí 12. srpna 2013

Co by kdyby.. #3

Pro více informací (a pokud máte chuť se zapojit) klikněte sem.

Co bych dělala, kdybych si mohla splnit jedno jakékoliv přání, které by se týkalo knih?
Proč musím vymýšlet takové složité situace?! Je to opravdu zapeklitá otázka! Strašně moc bych chtěla třeba hodnotově neomezenou poukázku do Luxoru nebo jakéhokoli podobného knihkupectví, chtěla bych mít obrovskou knihovnu, ve které by se vždycky našlo místo a já bych tak nemusela řešit problémy s prostorem. Chtěla bych mít peníze na všechny knížky, které mi ještě doma chybí.
 
Ale co bych chtěla asi nejvíc? Už od malička strašlivě toužím prorazit ve světě, a to jakýmkoli způsobem. Mým velkým snem (o kterém pochybuji, že by se naplnil), je napsat knihu, se kterou bych zazářila jak u nás, tak i v zahraničí. A kdybych měla jedno jakékoli přání, bylo by to přesně tohle - chtěla bych být spisovatelkou na úrovni J.K. Rowlingové, aby si mě každý člověk spojoval s literaturou a aby mě znali všichni, i ti, kteří nečtou.
 
A proč? Jednak proto, aby se mé knihy hodně četly, ale také z toho důvodu, že jako slavná spisovatelka bych měla hodně peněz. Tím pádem bych si mohla koupit třeba dům, který by byl určen pouze na uskladňování knížek, měla bych takovou soukromou knihovnu a peněz by bylo dost i na knihy, které bych chtěla.
 
Přemýšlím nad blbostmi, ale rozhodně by můj sen stál za to! 
A co vy a vaše přání?
 

3 komentáře:

  1. Zdá se, že jsem nepochopila zadání tohoto týdne a psala jsem o něčem zcela jiném. :D
    Můj sen z tohoto pohledu typu by byl (možná) jednoduchý i nereálný v jednom. Přála bych si, aby knihy měly takovou hodnotu, jako tomu bylo v předminulém století a já vlastnila ve svém domě obrovskou a skvěle zásobenou knihovnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj sen je/byl vlastně stejný =) Od té doby, co jsem mámě řekla, že chci být spisovatelkou, stále říkala, abych byla jako Rowlingová a ona nemusela chodit do práce. Ale v průběhu těch asi čtiř let jsem od svého snu docela ustoupila. Dostala jsem se od toho být slavná jako Rowlingová, k tomu napsat alespoň jednu knihu, která bude ukončená a budu s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, právě u mě začíná nové meme, budu moc ráda, když se zapojíte :)
    http://kapustnak.blogspot.cz/2013/08/nove-meme-citujeme-knizni-hrdiny.html

    OdpovědětVymazat