The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: CooBoo-A-Thon a moje NEJ!

pátek 19. července 2013

CooBoo-A-Thon a moje NEJ!

 

Je pravda, že jdu s křížkem po funuse (a to jsem ještě nenapsala shrnutí!), ale říkala jsem, že pořádné hodnocení budu moci udělat až po maratonu. Proč? Je to jednoduché - teď, když už je s maratonováním konec, jsem přečetla knížek snad stejně tolik, jako jsem jich měla přečtených předtím. Tím pádem se mi o dost rozšířily obzory a já mohu hodnotit z většího výběru.

Prostě to berte jako medaili :D
Nadpozemská
I když tuto úžasnou a nadpozemskou sérii nevlastním (což mě neskutečně štve a mrzí), i po jednom díle si mě dokázala omotat kolem prstu. Čte se tak lehce a Clara je tak skvělá holka, že si knížky musíte zamilovat a jinak to prostě nejde. A ještě ke všemu Tucker... aaaawwww!



Divergence
Knížku jsem si nervózně koupila hned, jak vyšla a nevěděla jsem, co od toho čekat. Přečetla jsem ji za šest hodin, jela jsem nonstop celou noc jen kvůli tomu, abych pak mohla být ve čtyři ráno vystresovaná myšlenkami o pokračování. A když jsem vyhrála u CooBoo víkendovku, Rezistence byla jasnou volbou. Teď už jen čekám na "Allegianci" a budu mít komplet!

Polibek pro Annu
To snad ani nemusím vysvětlovat... Anna a Étienne byli naprosto úžasní, jejich příběh jsem hltala od začátku do konce. Čekala jsem, že to bude nějaká slaďárna od začátku až do konce, ale překvapilo mě, že to tak vůbec nebylo. Škoda, že Lola nebyla taky tak skvělá, ale Anna je prostě Anna!

Drahokamy
Jestli se někdo zeptá "Proč?", tak mu asi hodně ublížim! :D Protože Rudá, Modrá a Zelená jsou úžasný knížky plný úžasnejch zvratů, událostí a bůhvíčeho ještě, obálky jsou vražedně nádherný a Gwen s Gidem jsou naprosto úchvatnej pár. Pokud jste tuhle sérii ještě nečetli, tak to koukejte napravit, je to taaaková škoda!
Nemusela jsem ani přemejšlet, Drahokamy jsou moje kubulínské číslo 1!!

A co vy a vaše série/knihy? Jste na tom podobně jako já anebo se úplně lišíme?

2 komentáře:

  1. Liším se a hodně no :DD Nevím jestli jsi to u mě viděla, ale první dvě místa zabírá můůůj Darrreeeeen :D.. A pak pokračuje milion sluncí a poslední místo máme stejnýý! :D
    Nevím, z Rudý jsem moc odvařená nebyla.. Dvojku jsem ani nedočetla.. Annu jsem nečetla a od Divergence jsem čekala víc, ale těším se na druhej díl.. :)) :D

    OdpovědětVymazat