The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 15.

neděle 30. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 15.

Tento projekt pořádá VeEee (více informací o projektu po rozkliknutí odkazu). Ačkoli jsem doufala, že k tomu nedojde, přináším vám poslední, patnáctý příspěvek a po něm bude totální finito. Jaké téma dnes připadlo?

Kniha, u které bych ocenila pokračování
Dlouho jsem nad tím přemýšlela, protože jsem narazila na spoustu knížek, které mě svým koncem buď zklamaly anebo zůstaly otevřené, že bych se ráda dozvěděla, jak to dopadlo. Ale je jeden titul, u kterého bych bez pokračování nepřežila a jestli ho Paolini nenapíše, asi fakt umřu! :D
Asi už víte, o jakou knížku jde, je to Inheritance. Čekala jsem, že Eragon zabije Galbatorixe někdy na konci příběhu, ale hlavní zápletka se vyřešila už v polovině a zbytek se táhnul v klidu až do konce. Během této chvíle vzniklo spousty jiných zápletek a všechno skončilo tak nechutně otevřeně, že nevydržím s představou, že už se nikdy nedozvím, co se stalo se zbytkem dračích vajec na ostrově, ani jak to dopadlo s Aryou a Eragonem a Safirou a Fírnenem, potřebuju další díl!

A co vy a nepokračující knížky? Tímto příspěvkem se s celým knihobraním loučím, děkuji za komentáře a hlavně děluji VeEee za skvělý projekt!

1 komentář:

  1. Začala som čítať 1. diel, ale rýchlo ma to prestalo baviť. Asi sa nechystám túto sériu niekedy znova načítať, aj keď má super svet. Film sa mi veľmi páčil 8)

    OdpovědětVymazat