The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Třicetidenní knihobraní - den 12. a 13.

středa 26. června 2013

Třicetidenní knihobraní - den 12. a 13.

Tento projekt pořádá VeEee (více informací o projektu po rozkliknutí odkazu).Jak jste si mohli všimnout, nějak jsem si oblíbila dvojité dávky tohoto projektu - jednak za to mohla z velké části škola, jednak knižní maraton, kterému se pilně věnuji a nestíhám. Ale co je hlavní, všechno doháním! Tak tedy pojďme na to!

Kniha s nejhezčí obálkou
Vůbec jsem nepřemýšlela dlouho, jelikož jsem svůj okruh už na začátku zúžila jen na CooBoo sekci. Nebudeme si nic nalhávat, v KůBůčku mají bezkonkurenčního špičkového grafika, který si umí s obálkami poradit, jak to jenom jde. V této sekci byla volba těžší, ale nakonec jsem zvolila Tygrovo prokletí - Ren v podobě bílého tygra vypadá úplně skvěle a celá knížka byla sama o sobě opravdu dobrá, nemůžu se dočkat druhého a třetího dílu, na které si mileráda udělám v poličce místo.
I když nemám moc v lásce příběhy o zvířatech (a o tygrech jsem jinak nikde nečetla), už na první pohled mi bylo jasné, že si ji musím přečíst! Proto vzdávám hold kubulínskému grafikovi a přeji mu spoustu dalších krásných obálek!






Kniha, kterou si závidím
I tady to bylo trošku těžší, ale nakonec se mi podařilo vybrat jednu (vlastně dvě) knížku, a to Fantastická zvířata a kde je najít, což je dodatečná příručka k sérii Harryho Pottera. Spolu s Famfrpálem v průběhu věků jsem ji dostala od kamarádky k patnáctým narozeninám a v dnešní době už se nedají moc sehnat a mají opravdu vysokou hodnotu. Za nic bych je nevyměnila a mám fakt štěstí, že je mohu vlastnit. Jsem na tyhle dvě knížky opravdu pyšná!

A co si závidíte vy? :)

2 komentáře: