The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist #6

sobota 1. června 2013

On my wishlist #6

Sobotní meme z dílny Book chick city. Cílem tohoto meme je zveřejňovat knížky, které bychom si strašně moc přáli mít ve své knihovničce.

Abych pravdu řekla, vlastně ani nevím, proč chci knihu až teď. Vím, že nedávno kolem tohoto titulu propuklo čiré šílenství a já si říkala: "Jaktože blázni do YA literatury podlehli historické romanci?" Neustále mi to vrtalo hlavou a trochu mi to nedá spát i dnes. A ten formát? No wow, to je skoro jak Inheritance, ne?
Byla to až laurdes, která mě k četbě definitivně přesvědčila. Její týden s knížkou na mě měl nějaký divný vliv a ta slova, která o Měděném jezdci pronášela s takovou vášní... no, podivejte se na to sami a pak mě pochopíte! :D
Dneska jsem jela s mámou do Prahy na zkoušky a takovým neoficiálním zvykem bývá, že si za jejich splnění mohu něco vybrat, něco, co mi máma koupí. Ale když jsem navrhla Jezdce? Hmm, tak nic, asi si ho koupím sama, ani ten den dětí mi k ničemu nebyl! :D

Co vy? Předpokládám, že jste knížku už četli, to jen já jsem opět pozadu. Líbil se vám? (Asi zbytečná otázka, co? :P)

4 komentáře:

  1. Ja som jedna z mála, čo ma kniha neláka. Už viac krát som ju videla v knižnici a... nič :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ho ještě nečetla a zatím mě ani tolik neláká. mám toho teď doma tolik.. Ale jednou se k němu možná dostanu, kdo ví:)

    OdpovědětVymazat
  3. No... Nečetla jsem. Obálka se mi nelíbí (ani u jednoho vydání), námět mě irituje... Ale mám ji půjčenou z knihovny, tak uvidíme :D Jsem opravdu jedna z mála, která je přesvědčená, že se jí to líbit rozhodně nebude :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem také pozadu! :D Ale chci si knížku splašit a přečíst, protože námět mě zaujal a i když obálka je hrozná, mohla by to být fajn knížka :D

    OdpovědětVymazat