The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Trojměsíční chvástačka - únor, březen, duben 2013

neděle 5. května 2013

Trojměsíční chvástačka - únor, březen, duben 2013

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se pravidelné měsíční články, kde blogger shrne veškeré knihy, které za celý měsíc získal.
 
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Tak a je to tu! Konečně jsem se po letech odhodlala a natočila další díl měsíční chvástačky. A protože jsem to v předchozích měsících trochu flákala, máte tu rovnou trojchvástačku, snad se vám bude líbit!
PS. Na vlasy a make-up nekoukejte, ani na koupelnu, ale aspoň je to důkaz, že jsem odhodlaná natáčet za jakýchkoli podmínek! =D

Tyto tři měsíce nebyly zase tak chudé, ale když to porovnám s ostatními měsíci, kdy jsem měla třeba 20 knížek, pak je jich o dos míň. Ale nevadí. Ty, co mám, jsou skvělé a asi bych je nevyměnila! No, ale nebudu už zdržovat, hurá na video!



Knihy darované:
Delirium (Lauren Oliver)

Recenzní výtisky:
Říše temnot - Černá magie (L.J. Smith)
Říše temnot - Tajemný anděl (L.J. Smith)
Rozpolcení (Amanda Hocking)
Boj o trůn (Amanda Hocking)
Soud padlých andělů (James Kimmel jr.)
Matched: Dokonalý sen (Ally Condie)

Knihy zakoupené:
Jelikož jsem byla tak trochu na mizině, bohužel nemám nic, ale určitě to napravím o veletrhu! 8D

Knihy vyhrané (ó pozor, Suši vyhrávala jako ďas!):
Marcelo ve skutečném světě (Francisco X. Stork) - od Fée
Prom nights from hell (5 spisovatelek, teď nevím, jaký přesně =D) - od Vendey

Tákže to by bylo všechno. Pokud to chcete přesně na měsíce, tak za únor mám Rozpolcení, za březen Boj o trůn a Maturiťák (myslím), za duben zbytek. A co vy? Jakými kousky se můžete chlubit vy?
(edit. když nad tím tak přemýšlím, ještě jsem získala na recenzi Zradu od Gregga Olsena. Damn it, ta moje skleróza!)

7 komentářů:

  1. Boj o tron a Dokonaly sen by som si prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Super knizky :-) brala bych vsechny :-D jsi moc sympaticka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Delirium bych si ráda někdy koupila, ale asi budu muset vyhmátnout nějakou slevu nebo bazar. :D Taky nejsem milionář.. :D Dokonalý sen (i páár) má úžasnou obálku na dotek i na oko! No vidíš, jak pěkně vyhráváš! ;)) Úúú ty jdeš na veletrh? Já bych se tam taky měla dostavit.. asi.. :D
    btw. Taky někdy zapomínám, co všechno mám za určitý měsíc.. :D To je normálka!

    OdpovědětVymazat
  4. Víš, že jsi řekla "Modrá jako smaragd"? :D Promiň, ale hrozně mě to zabilo :D :D
    Jinak jsem ráda, že Marcelo udělal takovou radost a uvidíme se na veletrhu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já si toho všimla, když jsem si ho pouštěla na zkoušku a chvíli jsem zírala, jak jsem to mohla říct. Asi jsem to nějak zapomněla v článku dodat =DD Ale co, aspoň se ostatní pobaví anebo protočí oči =D
      Jo, Marcelo mě strašně nadchnul, je to asi moje nejlepší výhra vůbec, na veletrh jedu na 90% ale vypadá to dobře, tak snad se uvidíme ^^

      Vymazat
  5. Pěkné video, hezky to prezentuješ :) Delirium je supr, já jsem taky díky slevám překecala rodiče abych ho mohla s druhým dílem k narozkám dostat :D A veletrh, nemůžu se dočkat až utratím všechny svoje penízky, ale na knihy se těšííím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné video! :-) Hrozně dobře se posloucháš, máš příjemný hlas :-)
    Marcela jsem si už taky koupila, tak jsem na něj zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat