The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: On my wishlist #4

sobota 11. května 2013

On my wishlist #4

Sobotní meme z dílny Book Chick City, jehož cílem je zveřejnit knížku, kterou již dlouho chceme vidět ve své knihovničce.

Proč chci tuhle knihu? Protože ji mít prostě musím! Všude, kam se jen podívám, je pětihvězdičková recenze, skoro každý už ji četl a jenom já ne! Víte, jak mě to deptá? =D
Prý jde o dojemný příběh, který se bude líbit naprosto všem, bez ohledu na věk, vkus nebo vyznání a já si myslím, že po všech fantasy dystopických thrillerech jsou Hvěězdy to pravé. A moc moc moc bych je chtěla vlastnit u sebe na poličce. Naštěstí je veletrh knih za rohem, tak pokud nepropadnu spoustě věcem od KůBůčka, snad si je koupím tam!

A co vy? Už jste Hvězdy četli? Já věřím že jo, protože jenom já jsem už "sto let za vopicema" a stále nevím, čím knížka všechny tak okouzlila, ale snad to brzy zjistím jak já, tak i všichni, co v tom jedou se mnou! =D

5 komentářů:

  1. Knizka je naprosto skvela takze si ji urcite porid :-) nezklame te :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsi jediná "sto let za vopicema" taky už dlouho plánuju, že si ji koupím a stále se k tomu nemám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto knížku jsem si taky musela koupit, takže tě naprosto chápu :) Akorát jsem ji ještě nečetla, musím počkat až bude po maturitě... A to ničí zase mě, že ji mám doma a nemůžu si ji přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nečítala som, ale nechystám sa knihu kúpiť. Možno ak mi to niekto požičia, tak si to určite rada prečítam, zaujať ma to zaujalo, ale nie dostatočne.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsme na tom úúúúplně stejně :D
    Chcu si jí koupit na veletrhu :))

    OdpovědětVymazat