The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Kdo vyhrál?

sobota 20. dubna 2013

Kdo vyhrál?

Trvalo mi to, protože mi dalo sčítání vstupů zabrat, ale už jsem tu a přináším vám vyhodnocení Velikonočně-narozeninové giveaway! Kdo patří mezi čtyři šťastlivce, jenž vyhrajou knihu? Soutěžilo se o knihy Rozhodující bitva, Znamení Athény, Nepřítel mého nepřítele a Magie krve. Ještě pro upřesnění zopakuji systém výher - první vylosovaný si může vybrat, druhý si vybere z těch tří knih, co zbyly, třetí ze dvou a na čtvrtého zbyde ta poslední.

K mému překvapení bylo 68 účastníku a 933 vstupů, což jsou obrovská a překvapivá čísla! Nicméně výherci mohli být jen 4. Nebudu vás již déle napínat, i když ještě nemůžu nezmínit nejzajímavější odpovědi, které jsem četla.


Na otázku "Které knižní hrdiny a hrdinky by sis pozvala na narozeninovou oslavu a proč? Co bys s nimi dělala?" přišlo spousty odpovědí, u některých jsem se opravdu zasmála! Nad kterými? Kdo ze soutěžících měl zajímavé a originální nápady? Podělím se i s vámi!

Willinda: ...A pak si pozvala Triss z Divergence a chtěla bych po ní, aby mě naučila střílet a skákat z a do vlaku. :)  
Petra0123: Tak určitě Damon a Stefan proč, protože jsou vtipní, zábavní a sexy. S těmi bych se pořádně opila :)
Klea: Katnis a Hurikána z Hunger games. Oběma bych jim vysvětlila, že mají být spolu! =D
Sára: Z Hunger Games - 24 soutěžících... by se tam pozabíjeli a aspoň by byla sranda, mnohem lepší než nějaký klaun nebo komik :D ;)) 
Denii: Pozvala bych Currana, Adama, Travise, Jace, Magnuse, Gideona, Kate, Lupina, Tonks, Mercy
- hráli bychom flašku xD 
Terisekk: Na svou narozeninovou párty bych si pozvala Rose s Dimitrijem a Kate s Curranem, a chtěla bych po nich, aby mě naučili, jak někomu efektivně nakopat zadek. :)
liferiad: Rozhodně bych pozvala Severuse Snapea. Pohovořila bych si s ním o tuposti dnešních studentů. Dovolila bych mu aby mi strhl nějaké body a pak bych si s ním užila vášnivý sex :-D Další by byl Zane ze Sukuby to rádi horké. A ano taky bych si s ním ráda užila. Protože je strašně krásnej (v mých představách samozřejmě) a strašně roztomilej, tedy aspoň pro mě. Další by byl Albus Brumbál. Řekla bych mu jaký je to idiot a pak bych s ním zbaštila pár citronových bonbónů a zmrzku bychom si dali. Další by byl Hazel a August z Hvězdy nám nepřáli. Ta kniha se mi velice líbila a měla bych na ně pár vlezlých otázek. Mmm a Patch ze Zavrženýho. Žádný holky mezi sebe neberu. :P

No, ale dost už bylo odpovídání, přesuneme se k tomu, co vás všechny tak moc zajímá - výherci. Kdo jsou oni šťastlivci?
Výhercem číslo 1 se stává...

#534


Výerce číslo 2 je...

# 857


Další knížku si odnese...

#306


A kdo je poslední výherce?

#384

Všem výherkyním gratuluji, jdu vám postupně posílat maily. Pakliže neodpovíte do 48 hodin, bude za vás vylosována náhrada.
Snad se brzy objeví další soutěž, avšak datum je ještě ve hvězdách. =)

4 komentáře:

  1. Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit :'D..
    Díky moc:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji výhercům ;)) jsem ráda, že jsem tě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já prostě nikdy nic nevyhraju... =( I přesto, výhercům gratuluji =) Těším se na další soutěž=)

    OdpovědětVymazat