The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Měsíční chvástačka - říjen 2012

sobota 3. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - říjen 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se pravidelné měsíční články, kde blogger shrne veškeré knihy, které za celý měsíc získal.


Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky, knihy z knihovny
 
Milí čtenáři,
Vítám vás u říjnové měsíční chvástačky, kterou pořádá Judit. Musím se přiznat, že tentokrát mnoho knih nemám, ale i za to málo jsem ráda. Hodně knížek mám půjčeno z knihovny, tak ať vás to video nezahltí (zvuk už jde naštěstí dobře =D). Vím, že moc lidí nezahrnuje knihy z knihovny do chvástačky, já to dělám dohromady místo Týdne s knížkou, snad vám to moc nevadí. Pokud ano, klidně se s touto kategorií omezím, je to jen na vás, hlavně, aby vám to vyhovovalo. =)
Doufám, že si mé video užijete a přehlídnete mé nedostatky, přeřeky, zádrhy a koktání. =D


Knihy, které jsem dostala:
Virus - Kathy Reichs

Knihy, které jsem si koupila:
Mediátor: V pasti - Meg Cabot
Na velikosti nezáleží: Meg Cabot
Knihy, které jsem vyhrála:
Temná akademie - Gabriella Poole

Recenzní výtisky:
Rozdělená srdce - Bettina Belitz
Lovkyně snů: Osudové rozhodnutí - Lisa MacMann

Knížky z knihovny nemá cenu zmiňovat ještě tady, nechci je nějak opomíjet, ale nejsou moje, tak nebudu zbytečně spamovat blog. =D Já doufám, že se vám chvástačka líbila, snad se uvidíme při příští. A jaké úlovky máte vy?

3 komentáře:

  1. Temnú akadémiu by som si strašne rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Temnou akademii jsem včera dočetla :D.
    A jinak máš krásné knižní úlovky! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Docela by mě zajímalo jaká jsou ta Rozdělená srdce,..taky jsem nad nimi totiz uvazovala.. Jinak virus je fajn kniha..tesim se az se konecne dostanu ke druhemu dilu..

    OdpovědětVymazat