The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Prázdniny téměř končí...

pátek 17. srpna 2012

Prázdniny téměř končí...


Milí čtenáři,
Prázdniny jsou skoro u konce (už jen pár týdnů, ale pro mě to je už konec! =D) a já si stále nestihla užít zaslouženého volna. Pár knížek jsem sice přečetla, ale nedá se to považovat za velkou hromadu (cca 5 tuším?).
Nicméně jsem se rozhodla, že i ten nepatrný zbyteček prázdnin využiji, co nejlépe to půjde. A co mám všechno v plánu? Pro začátek bych se snad mohla pochlubit svým novým úlovkem!

V pondělí jsem musela jet do blízkého města, abych zařídila pár formálností na příští školní rok. Město je to poměrně velké (znáte Benešov u Prahy?), mají tam vše, co k životu potřebujete - takže i knihkupectví. S cílem koupit si Modrou jako safír (protože knížka to je vskutku skvělá) jsem tam zavítala. Modrou sice neměli, ale to bych nebyla já, kdybych si nekoupila něco jiného, že?

Trvalo mi asi půl hodiny, než jsem se rozhodla, co vlastně chci (rozhodovala jsem se mezi Pod nekonečnou oblohou, Démon z Hex hall nebo ještě jednou knížkou, na jejíž jméno se momentálně nevzpomínám). Všechny tři tituly strašně lákaly a volaly, ať je všechny koupím, ale peníze netisknu, takže to nešlo. Nakonec jsem se rozhodla pro "Pod nekonečnou oblohou" a jsem ráda, že jsem tak učinila, ptž co jsem četla recenze, knížka vypadá moc dobře a skoro každej na ní pěje chválu! =P Nicméně i Démon z Hex hall je na seznamu...

Ale tu Modrou jako safír si prostě taky musim pořídit! Nedá mi to spát. V jednom knihkupectví jí neměli, v tom jednom, co jsem byla v Praze, tak dělali rekonstrukci a v tom třetím jsem se ani nekoukala, nechtěla jsem bejt zklamaná. Je to znamení? Nebo blbá náhoda? =D Nevim, i o takovejch možnostech už jsem uvažovala.

To, že jsem si koupila Pod nekonečnou oblohou neznamená, že už jsem jí hned přelouskala. Momentálně po kouskách pročítám recenzák od Fragmentu - Eldesta. Takový oddechový čtení (aspoň pro mě), ale moc se mi do toho nechce. K létu mi to přijde moc bojovný a válečný. =D
Ale tuhle sérii zbožňuju, tak se s tim budu muset smířit.

A co všechno plánuji ještě na blogu udělat? V blízké době se můžete těšit na vyhodnocení prázdninové giveaway! (Jen se musim přemoct a spočítat všechny vstupy. 0=P) Dále chci napsat ještě pár recenzí na recenzáky od Fragmentu (Posedlost, Kůň a jeho chlapec, Arizona, až dočtu Eldesta tak ještě toho) a nějaká meme. Momentálně mám rozběhnutá dvě meme - 30 day book challenge a Nakladatelský maraton. V poslední řadě ještě nějaké informace o knihách vycházejících v září 2012, takže si myslím, že se máte ještě na co těšit! =)

Žádné komentáře:

Okomentovat