The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Co nového v Anglii?

pátek 20. července 2012

Co nového v Anglii?

Moji drazí přátelé,
den se se dnem sešel a já už mám za sebou skoro třetí týden výletu do Anglie. Po nadšeném kupování suvenýrů mě máma zarazila s tím, že by nebylo od věci koupit si taky něco sama pro sebe. Tak proč odmítat žejo? :D Jsem se nadšeně rozeběhla do knihkupectví a nakupovala jak divá. =D
Pokud jste četli předchozí článek, měla jsem v plánu si koupit Avalon high a Switched, nicméně Avalon jsem zatím nikde neviděla. Namísto toho jsem si koupila pět knih, asi už budu muset přestat, abych se vešla do limitu v letadle! =D
 

A jaké knihy jsem si vlastně koupila? Fotky mám jen tři, protože zbylé dvě knihy má u sebe máma. Těmi knihami jsou: City of bones, Switched, Whiter, Abandon a Mediator (1&2). Jsem za ně neskutečně ráda, protože jednak stály "málo" a jednak jsou moje a jen mojeee! =D

V prvním knihkupectví jsem se poohlížela jen po Avalonu, ale byl tam místo toho jen Abandon, tak jsem
si řekla "Proč ne?" a hned vedle toho City of bones. Knížku jsem četla v češtině a totálně si mě získala, proto jsem nad tím nerozmýšlela a do košíku ji přidala taky! =D =X
V dalším obchodě to bylo těžší, tam bylo knih od Meg a tak celkově mnooohem víc, tak jsem řešila velké dilema, kterou z nich si koupit. Narazila jsem na Switched a také na Mediátora - dvě knížky v jedné! Na oba dva tituly jsem si udělala zálusk po Vendeině recenzi na Switched a po její chvástačce, kde vychvalovala Mediátora až do nebes, tak jsem byla holt zvědavá! =D

A Whiter? Tuším, že u nás se to jmenuje "Past", teď si nejsem přesně jistá, ale co jsem se koukala, u nás stojí něco kolem 350 kč (?) a tady jen Ł2 no nekupte to! =DDD

Ještě jsem si koupila záložku z místní zoo se svým jménem, protože jsem chtěla ještě aspoň něco, ale budu se muset brzdit, zvlášť když tu budu ještě dva týdny! Doufám, že nepřekročím limit kufru do letadla, asi bych se zbláznila! =D


A co jinak z domácnosti? Inu, ubytovali mě u jedný úplně úžasný pani s velikym barákem, úžasně zařízeným a s výhledem na moře. Plus jako bonus dva hezcí synové (ááách), co víc ještě chtít? =D I kocourka tu maj, jsem jak v ráji! =D
Co u vás? Taky se máte tak bláhově jako já? Nebo ještě líp? Slyšela jsem, že u vás jsou vedra a bouřky. Závist! U nás je chladno a prší. Teď byly dva dny výjimečně slunný, tak jsem aspoň za to ráda. =D

Budu se těšit na komentáře, snad se vám zase brzy ozvu.

1 komentář: