The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: 30 day book challenge: Day 3

neděle 29. července 2012

30 day book challenge: Day 3


Day 3 - Kniha, která tě rozesměje

Tady byla volba poměrně těžká. Já to nemám rozdělené na knížky, které mě rozesmějou nebo rozesmutní, většinou čtu hodně napínavé a fantasy, které nebývají moc často vtipné. Proto jsem se rozhodla vybrat bratrovu knihu, kterou jsem si už kdysi přečetla, a to - Deník malého poseroutky. Ten mě zaručeně vždycky rozesmál, ať už šlo o sebevětší blbost! =D
Četla jsem, myslím, pět dílů, ale ze zkušenosti vím, že většinou první díly bývají nejlepší, a skutečně, opravdu mě nejvíc dokáže rozesmát jednička, i když se v podstatě jedná o jedno a to samé.
Nestydím se za to, že tohle občas čtu, někdy je prostě potřeba nějaké pobavení na odlehčení od celého fantasy/sci-fi světa a tohle svůj účel vždycky skvěle splní.
Pro ty, co ještě nečetli, doporučuji, zaručeně pobaví! =)


1 komentář:

  1. Já četla jenom 3. díl a musím uznat, že jsem se u toho taky nasmála :D

    OdpovědětVymazat