The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Zdá se mi to... anebo bláznim?

pátek 6. dubna 2012

Zdá se mi to... anebo bláznim?

Tákže nazdar děcka! =P Už jsem se moc dlouho neozvala mimo projekty a tak. Jak živoříte? U mě to docela jde. Škola je nudná a ošklivá a těžká a nevímco ještě jako vždycky, bratr prudí a štve mě stále nonstop a rodiče jsou divný. =PP Takže vcelku normální život teenagera. =D
Normálně - takhle si přijdu zase jednou na blog a hle, co nevidim =D Kouknu na počítadlo a asi začínám bláznit bo co.


Ať už mě klame zrak nebo ne, chci říct, že jste mě všichni strašně potěšili, protože tohle se mi jen tak nestává. Děkuji děkuji děkuji =)
Vaše... prostě vaše

2 komentáře:

  1. :D Jop, psala. Jsem tam jako skodovavera a momentálně píšu něco jiného a s vlasatním nápadem. Ale až to budeš číst, varuju tě, je to docela staré, můj styl se tam ještě plně nerozvinul a hodněkrát znějí věty povrchně.

    OdpovědětVymazat