The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Waiting on Wednesday (#2)

čtvrtek 19. dubna 2012

Waiting on Wednesday (#2)

Týdenní meme Waiting on Wednesday je hostováno stránkou Breaking the Spine a koná se každou STŘEDU. Jde o to, že se uveřejní kniha, kterou jste ještě nečetli a s velkým nadšením ji očekáváte.


Anotace
Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?

Už jsem tu zvveřejnila recenzi na první díl Hladových her (Arénu smrti) a už napjatě očekávám na druhý díl, který by mi měl zanedlouho přijít ke zrecenzování. Jsem opravdu napjatá, jak to bude pokračovat, protože ten konec skončil taaaak otevřeně a táááák napínavě... Prostě jsem už celá nervózní a nemůžu se dočkat, až se ke nžize dostanu. Strašně mě štve, že spolužačky už to mají přečtené! =D

Žádné komentáře:

Okomentovat