The Hunger Games 32x32 LogoLeopard Print Pointer Books are my passion...: Proč? Protože jsem blázen!

sobota 25. února 2012

Proč? Protože jsem blázen!

Nazdárek všichni, vítejte tady u mě, v takovém čtenářškém koutku! Yop, já vim, že jsem naprosto bláznivá - kdo by v dnešní době dělal blog o knihách apod. když po naší planetě chodí tolik stars? Proč jsem se rozhodla založit tenhle blog? Asi bych měla znát odpověď, ale opravdu netuším... Možná dlouhá chvíle? To nejspíš taky. 0=P
Dneska jsme s rodinou přijeli z hor, kde byl jen jeden notebook na všechny čtyři lidi! No málem jsem se z toho zcvokla (zlatej hučící comp v pokoji =P). Tak jsem začala prolejzat různý blogy a vzniknul tenhle. Youp, já vim, byla tam děsná nuda no. =D
Nicméně nebudu vás tady kdovíjak vítat, na tohle opravdu nejsem. =D

Nechci (a taky to dělat nebudu) vás na svůj blog lákat nějakejma pitomejma reklamama, protože se mi tenhle typ podlejzání a inzerování vlastnách stránek hnusí, já zásadně nereklamuju a většinu reklam ignoruju (když mi někdo hodí jen adresu s "Prosím hlásneš mi" ignoruju!). Výjimku tvoří lidé, kteří aspoň k příslušnému článku napíšou názor na něj anebo ti, kteří se trefí do příslušnýho článku. Jako fakt ti ostatní jsou na zabití. =X
No nic, nechci tu kecat o kravinách, který patřej do jinejch článků, ale to víte... když se rozepíšu, těžko se mi to zastavuje. 0=D

Tak abych se vrátila zpátky k tomu hlavnímu. Nečekám, že bude návštěvnost kdovíjak velká, ale i tak doufám, že se tu bude třeba pár náhodným zbloudilcům líbit, protože to by mi udělalo opravdu velkou radost. =)
To by mohlo bejt pro teď všechno, jsem děsně utahaná, asi si půjdu lehnout. Jo, ještě pár věcí! Tak zaprvý: Jsem děsnej úchylák na zelenou barvu, upíry, fantasy. horory a knihy, tak abyste se nelekli. =D A zadruhý, hodlám sem přidat postupem času i třeba grafiku a soutěže apod, ale prozačátek se budu držet jen knih. Budu se snažit sem přidávat články pravidelně, ale kdo ví, co všechno mi do toho vleze. =P
Pro teď se s vámi loučím, potřebuju dobrat ňákou energii na zítra, abych to tu mohla dát ještě dohromady.

1 komentář:

  1. Hoj,
    náhodou jsem narazil na článek. Pokud budeš mít blog s knižní tématikou, kde se budou objevovat tvé recenze, budu jedině rád. Blog mám také, avšak nejen o knihách. Velkou úlohu také zastupuje hudba, filmy a další věci.
    Budu se těšit především na recenze, kdo ví, třeba chytnu inspiraci :)

    Medroš

    OdpovědětVymazat